martes, 30 de diciembre de 2008

A orilles del río Negro






A orilles del río Negro…




A orilles del río Negro
entre sus agues marrones,
crecí va unos mil años
repleta de ilusiones.

Al lado de La Tablera,
en el pozu Chabanón,
báñabame pol verano,
sin esponja y sin jabón.

Al lau de La Tablera,
diba mi madre a lavar
y tirábayos yo piedres
a les truches al pasar.

Había munchos pescardos,
y munches mores había,
al lau de La Tablera,
cuando yo era guahina…

Po la carretera Nembra,
po la cuesta El Infestal,
andaba en bicicleta
el mi hermanu de chaval.

Qué feliz yera yo entonces,
mirando pal picu Moros,
mirando pa Carraceo,
pa S. Miguel, pa los Tornos.

Ya vos seguiré contando
les mis andances de guaha,
por Muries y La Campueta,
por Pedreo y po La Cuaña…





Ycíar Rodríguez Bernardo

No hay comentarios:

Publicar un comentario